bir zamanlar olanlar güzeldi
o güzeldi
birbirimizi öptüğümüzde,güzeldik.
yatakta olamayacak kadar güzel olan aşkı gerçekleştirdiğimizde güzeldik
tüm o zamanlar öpüştük ve sevdik.
onun için önemimin gerçek aşka olan açlığımı asla tatmin etmeyeceğini biliyordum.
ben pek çok açıdan tutkuları olan bir kadınım.
o ise bir erkek, basit ve dümdüz.
biz diğer konularda hiç uyumlu değildik
biz gerçek aşıkların yaptığı gibi birbirimizi anlamak istemedik.
ve ben hiçbir zaman onun her şeyi olamam
olabileceğime hiç inanmadım
ve o bana olabileceğimi hiç göstermedi
yakında zamanımızın dolacağını biliyordum.
ama bu zaman birini gülümsetebileceğini,
birini özleyebileceğini,
birini memnun edebileceğini,
öğrenmek için yetersiz değildi.
omuzlarındaki kıvrımları,çenesindeki çizgiyi,
teninin detaylarını incelemek için.
ellerinin bedenimi kavrayışını ve
yataktayken çıkardığın sesleri özlüyorum.
bazen onunlayken gerçek ve güzel aşkı hissetim.
benim ona kendimi teslim etmek istediğim şekilde,
onun bana teslim olmak istemeyişini bildiğim halde.
ama onunlayken bulduğum mutluluğu bir başkasına veremezdim.
bunun sadece o ana özel olduğuna inanıyorum.
bittiğinde hissetmedim.
onun da hissettiğini sanmıyorum.
biz bir zamanlar güzeldik.
ve ben onun hala güzel olduğuna inanıyorum.
ama o benim değil.
ve ben onun değilim.
onun olmak istemediğimden değil.
gerçek şu ki onun beni aşıkların arzuladığı gibi arzulamasını isterdim.
onun beni arzulamasını ve bana sadece ben varmışım gibi bakmasını.
fakat gerçek şu ki ben onu aşıklar gibi arzulamayı hiç istemedim.
daha fazlasına ihtiyacım vardı ve o bunu bana vermezdi.
kendime sordum ona her şeyimi verecek miydim?
hiç istemedim ama bir an için hissetseydim..
bazen tutkularıma karşı koyamıyorum.


ve sonunda kalbim bir ceset.
birbirimizi öptüğümüzde,güzeldik.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

öteki kadın