öteki kadın

ben öteki kadınım.
ben seninim ama sen benim değilsin.
sen onunsun
ve ben dahil herkes bunu biliyor.
sen hariç.
ya da kendine başka şekilde söylüyorsun.
benimle ne yaptığını,
benimle ilgili ne düşündüğünü.
merhametsiz
acımasız
bağımlılık yapıcı
arzulayıcı

masum değil
özgür değil
beni öteki kadının olarak tutman.
belki sen beni böyle görmüyorsun
belki de başka bir şekilde adlandıramıyorsun
nasıl bakarsak bakalım
ben her zaman öteki kadın olacağım
bir hiçi bekleyen ve isteyen
bir hiç için umut ve dua eden

değerim sorgulanabilir
sen bana ne kadar güzel olduğumu söylediğinde
sırf ben sadece bir sır olduğum için
söylemediğin,söyleyemediğin,söylemeyeceğin bir sır olduğum için.
çünkü ben senin harika kızınım.
biz sevişmeye devam ederken
sen nikahın için takımını giyiyorsun.
mutlu,evli bir adam.
ama ben öteki kadınım.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar