bazen kendimi onun beni inciteceğinden daha fazla incitiyorum.
çünkü ona ne olduğumu söylemekten korkuyorum.
kim olduğum
ne düşündüğüm
ne hissettiğim
çünkü söylediğimde sonuçları olacak
hislerimi hissedemiyorum
çünkü bir sebep olmalı, mantıklı olmalı
beni hiç anlamamasının sebebi bu olmalı.
bazen kendimde değilim.
ben buyum.
o bana yanlış olduğumu fark ettirecek harika şeyler yapıyor.
olduğu gibi, dürüst.
her zaman dürüst olacak
o mantıklı,ölçülü,öngörülü
ben bir kadınım
çok fazla şey konuşurum
çok fazla şey hissederim
ben de öngörülüyüm ama doğru biçimde değil
ona bunları sonuçları olmadan açıklayamam
kim olduğumdan
düşündüklerimden
hissetiklerimden
çünkü yaptığımda daha kötü hissedeceğim
benim için kendim olmak zor
sadece kendim
onun gözlerinde güzel olmak istiyorum
ve bu yüzden bazen inciniyorum
olması gerekenden fazla
çünkü kendimi ve hislerimi içerde tutuyorum
dışarı çıkardığımda daha kötü hissetmemek uğruna
bunu yaptığımda
sonuçları olacak
hissettiğim şekilde hissetmemeliyim
çünkü ben mantıksızım
bu yüzden kendimi kendime saklıyorum
onun beni hiç anlamayacağından korkuyorum

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

öteki kadın