hubble

sevgilim sevgilim
seni düşündüm
tenin soluk beyazdı
ama parmakların soğuktan kızarmıştı
ilk günbatımı ve
senin sevdiğin sahil
hepsi çok tanıdıktı
sen hariç

kendini hiç gördün mü?
muhtemelen her sabah
büyük şehrin aynalarında
senin hiç tanımadığın aynı yüz
yabancı soğuk gözler
ama sanki biraz daha tanıdık

değiştin mi?
hadi başka bir yerlere gidelim
buradan nefret ettiğini biliyorum
eve gidiyoruz
mutlu zamanlara geri dönüyoruz.

daha fazla gözyaşı yok sevgilim

sadece sen ve senin sevdiğin şeyler
geçmişte sevdiğin şeyler
ve hep seveceğin şeyler
hala orada olduklarını biliyorum
zaman onları senden çalamadı

ve biliyorum
göründüğün kadar parlak değilsin
saçların kadar parlak değilsin
eve dönmenin sebebi bu
bir zamanlar sevdiğin
ve hep seveceğin
ama en çok nefret ettiğin.

bu tanıdığın sen için.
benim için değil.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

öteki kadın