senin için kim olduğum sorusu
senin için ne olduğum sorusuna dönüştü.
güneş her battığında,
anılar soluklaştığında
anladım ki ben
senin zayıflığınım.
ben hiç sevmedin,
seni sevmek istediğim gibi.
bana hiç önem vermedin,
benim senin mutluluğuna önem verdiğim gibi.
sen beni sadece arzuladın.
kendine pek çok bahane söyleyebilirsin.
senin için gerçekten önemli olsaydım,
bana en iyisini verirdin.
ama en iyisi benim için önceliğin değildi.
ben küçük bir risk kadar bile etmiyorum.
arkadaşına söylediğin bir sır kadar değerli değilim.
ben bir kadınım ama sen bana o şekilde davranmıyorsun.
ben bir bireyim ama senin için yokum.
sen beni bedenim için arıyorsun
ve bedenim çoktan senin
ve sen bunu umursamaz bir kararsızlıkla kabulleniyorsun.
şimdi anlıyorum
ona olan tavırlarında ne kadar imtinalı olduğunu
bana değildin.
çünkü beni hiç sevmedin.
sen beni sadece istedin.
ben senin zayıflığınım.
ve ben senin için hiç kimseyim.
değer verdiğin bir arkadaş bile değilim.
ben sadece basit, güzel anlarınım.
ben senin geçtiğin anım
bazen hatırladığın an
bir gün unutacağın an
vicdanını rahatsız edebilirim ve suçunu temsil edebilirim
sana sadece bir insan olduğunu hatırlatmak için
bu benim, uzun zaman önce bıraktığın
hiçbir zaman ne olduğum sorusundan daha değerli olmaduğımı biliyorum
ne kadar düşüncesizce
beni bir ömür içeri tıktın
ve senin için var olduğum düşüncesini benden aldın.
ve bana senin için olduğum kadar davrandın.
senin güçsüzlüğün olmam gerekmiyor.

ve bu senin için ne olduğum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

öteki kadın